Monday, October 15, 2007


Bila sam tu negde, u sajber spejsu, ali opet mi se nije blogovalo. To ne znači da ne čitam - naprotiv jutarnja rutina podrazumeva - poslovni mail, gmail i google reader. Pa se obradujem.

Susret za pamtiti i ponoviti - sladoled - zatvaranje letnje sezone sa blog ekipom.

Počela konačno da čitam Ian McEwana. Preskočila Ostera, to drugi put.

Pravim planove za postdiplomske. Gde i kako. I eventualno za Keln. U međuvremenu postala ozbiljno bogata - za prevod dobila zaista prave pare i to me platili po karakterima i onom standardu od 1800 karaktera sa spejsovima je strana. Ostala u šoku, otvorenih usta.

Slušam aktivno Lulu Mae. Iako sam samo posmatrač i dobrovoljno kuvam kafe i masiram dizajnera zvuka kada ga zaboli glava, presrećna sam zbog njih i planiram da osnujem još jedan fan klub (šta ću kad sam dokona). Danas je jednoj od članica Lule Mae - rođendan!!! Happy birthday Z! And many happy returns of the day!

Pokvario mi se Ipod, pa sam u prevozu izgubljena. Sad čujem šta ljudi pričaju i poželim da ogluvim. Pogotovu ljudi u trolama i najgorem prevozu ako morate da ga koristite - autobus 23.

Držim časove do iznemoglosti. Mislim da ću da puknem od tolike koncentracije na glagolska vremena i predloge. Mahom srednjoškolci među mojim učenicima - populacija za koju se opasno brinem. Nešto se dogodilo - ta deca gledaju u mene kao u Marsovca. Još kada krenem da pevam da bi objasnila - znate tako se kaže kao u pesmi - oni se ni ne smeju na moje netalentovano pevanje nego kao da nisu tu. Uopšte. Kao da ja pričam ribljim jezikom.

Moj nemački je ovog vikenda čak pohvaljen. To je napredak. Možda zato što toliko mislim o engleskim glagolima.

Među učenicama imam jednu genijalnu klinku koje se pomalo i bojim. Recimo ona kad ne zna značenje reči, u stanju je da raspravlja o značenju iako nikada nije pogledala tu reč u rečniku ali je umislila da to nešto znači i onda uverljivo objašnjava to izmišljeno značenje. Kao deca. Kad idem na čas, ja nosim rečnik i stalno mislim na to kako da inspirišem to dete da joj ne bude dosadno. Recimo radili smo 'sounds' i onda učili kako se čuje grom, kako kada ti krče creva, kako se kaže mucati i ostalo. A što me naročito oduševljava kod nje je što citira popularnu kulturu i muziku. Radili smo neke fraze i ona kaže "aha, stiff upper lip, znam AC/DC ima pesmu". Ja ne volim AC/DC ali mi je sjajno što tako razmišlja.

Konačno nabavila i odgledala 'Fans only DVD' Belle and Sebastiana. Tu je snimak nastupa kod Joolsa Hollanda kada pevaju 'Waking up to us' i Isobel peva sa njima. Srce mi se cepalo, kako je strašno kada ona čučne na kraju tog nastupa posle otpevane pesme. Gledam Stujartu u lice dok peva i ne mogu da verujem - what happened. To je snimak iz novembra 2001. i u emisiji učestvuje i Muse. Ako neko ima celu emisiju, molila bih za jedan geekovski i fanovski share...

Početak je bio drugačiji... Snimci njihovih početaka su fenomenalni i jako topli. Ah, ti štreberski džemperići. Bože, kako reče jedan drug, što su došli tako prekasno do mene. Da sam slušala Belle u srednjoj, jer ja sam '96. godine i bila prvi srednje, verujem da bi mi mnoge stvari u životu lakše legle. Između ostalog ne bih imala osećaj da stalno negde kasnim i stalno nešto propuštam. Mada je ovo prejaka generalizacija. Biti srednjoškolac u kasnim dvadesetim je way of being. Pokušavam da iskopam triviju o tome kako je Belle počeo da se okuplja tamo sredinom 90ih uz podršku programa britanske vlade u stvari. To je jedan spiker samo pomenuo u filmu. Možda sam to nekad i pročitala ali mi je promaklo i nije postalo sticky tema u mom message boardu.
Molim drugarice i drugove trivijaliste da mi objasne ovo ako znaju išta o tome.

U međuvremenu uspeli da čestitamo drugu rođendan i tako slučajno naleteli na sliku "Dog on Wheels". I otuda i asocijacija za Belle.

E sad idem da predajem Future perfect, opskurno da opskurnije ne može. I mnogo mi se sviđa pesma "We are from Barcelona." Hummujem je netalentovano, čisto da čike koje treba da mi donesu ipod iz Holandije, original, znaju da mi ga što pre vrate. Ali treća generacija - ipod nano može da pušta video.

I da, za ime Boga, ako neko zna ko je tandaramandara na SBB hubu, molim da mi javi već predviđenim kanalima za to. Nije mi baš esencijalno, ali moram pohvaliti tu osobu. To su zaista korisno utrošeni terabajti...

3 comments:

  1. bas lep post. nego, pojasni mi ono za waking up to us, istobel i ostalo? je l' postoji neka pozadina te price, nista ne znam? hvala. inace to mi je najomiljenija pesma B&S, i jedan od najlepsih textova ikada.

    ReplyDelete
  2. pa ja sam to kod tebe čitala, zar ne? ti si pravila priču o waking up to us. to je stvarno sjajna pesma. i lyrics su super, kao što ti primeti.

    možda sam pokupila priču i na trivia sajtovima jer sam jedno vreme stvarno visila na njima.

    the story goes da je stuart posvetio isobel pesmu waking up to us, što ga je ostavila i otišla iz benda, mislim sad banalizujem ali tako otprilike. e onda, to je već previše, ali ona iz ljubavi prema bendu i drugarstvu - ovo nije banalno kada se odgleda fans only - oni su prava family idu na piknike zajedno i ostalo - ona pristaje da otpeva back vocals i vocals uopšte za tu pesmu, koja je izašla na EP-iju. A onda u ovom nastupu kod joolsa hollanda, prosto vidiš da je devojci loše dok peva jer na kraju čučne i stegne stomak kao kada ti je jako loše i plače ti se. To mi je, ako je sve ovo naravno istina, bila toliko emotivno i jako, da sam zamrznula gledanje pa nastavila pošto sam se dobro izblejala u tačku.
    e a onda mu ona nije ostala dužna, pa je na Amorinu napravila pesmu za njega - Monologue For An Old True Love gde kaže:
    "Every time you miss the point
    Yet every time you scold me
    Talking so self-righteously
    'Bout everything you showed me, boy" i ostalo, doduše nije ga terala da peva ali kažu trivie da se pesma odnosi na njega. ako je to tačno, dobro ga je oplela. a isobel ima divan glas, meni bar, ne-presladak već onako taman. i belle nije isti bez nje.

    ReplyDelete
  3. Need info about "Lulu Mae"! Moja dusa ih je slusao u cetvrtak uzivo i baaas su mu se svideli...
    LOOCCA2001@yahoo.com
    Hvala unapred!

    ReplyDelete