Tuesday, June 2, 2009

"I love my car"

Kako znam da nema šanse da ipak na kraju kupimo roze auto, jer zaista bi morali pomiriti nepomirljive razlike, a možda bi ga i krali ovi iz kraja samo zato što je roze, smislila sam da bi ovaj set bio sasvim zadovoljavajući.

ovaj divni čovek, zvani Stuart Murdoch, priča o svom projektu ovde.

moji časovi vožnje napreduju iznenađujuće dobro! instruktor je pravi teoretičar, ni nalik namrgođenom liku iz "Happy-go-lucky" i još ima svoj sajt posvećen obuci za vožnju.

vreme generalno smara ali sam ja danas doživela potpuno prosvećenje, ako ćete mi dozvoliti ovaj izbor reči u nedostatku boljeg, otkrivši potpuno nove strane ličnosti dve osobe iz mog okruženja. Bilo je potpuno sjajno, kratko i ludo ali te ljude sam zaista videla u novom svetlu danas. I oni mene što je najbolje od svega. Pomogli su mi da vidim sebe drugačije. Bože, nikad ne prestaneš da rasteš, ma koliko mislio da si veliki i da si sagledao sve svoje mane i vrline, uspehe i ograničenja. Uvek ima još nešto što treba da otkriješ o sebi i drugima.

Hit dana Au Revior Simone - The Lucky One.

No comments:

Post a Comment