Wednesday, June 13, 2007

Are you travelling light?


In case you wonder, ovo je Crno more. Tako sam ja prva četiri dana konferencije uživala u jutarnjem suncu. Onda se pored mene doselila porodica i nije mi više bilo tako simpa da sedim i gledam izlazak. A i trebalo je krenuti natrag.

Bugarska, populacija ne znam koliko, piše na wikipediji, ali grad Varna je treći po veličini grad u zemlji. Luka i turističko mesto. Pomalo prljav i tužan turistički gradić van sezone. Ima international airport. Na njemu dve kapije - EU i non-EU. Kao i na Londonskom Lutonu, a svi vi koji letite wizzairom napomena - renoviraju autoput od Lutona do Londona pa će biti manjih kruženja ovog leta. thnx t.

Grad je poluružan ali su ljudi divni. Ljubazni i ponekad previše nasmejani, za moj ukus. Mada mislim da je to zbog rakije. Odmah su mi objasnili da je to preblaga rakija za naše balkanske standarde, što je bilo out of place. baš me briga iskreno. i vina su super. a ljubazni domaćini su se potrudili da nam pruže potpuni ugođaj. degustacija vina se pretvorila u kolektivnu intoksikaciju.

pokušala sam da se opustim i uživam u suncu, moru, bazenu, koktelima, sve što je inače teško dostupno u ovo doba godine i sa ovim budžetom, ali teško. naime hotel (iako pet zvezdica) je imao jedan kompjuter i nas 50 na isti a i ljubazna devojka (u hotelu inače svi odlično pričaju nemački ali engleski c) koja je bila in charge of business computer center je uvek bila na nekom drugom mestu. ono što je bitno kada si daleko od kuće i svojih, je društvo to hang out. društvo je bilo više nego savršeno i drunken nights u g baru su bile više nego sjajna prilika da otkriješ da tamo nedge a da ti to do juče nisi znala/znao, živi neko, i da je moguće da se na jednom mestu okupiti šestoro ljudi sa kojim ćeš se više zbližiti nego sa većinom svojih highschool mates and girls. i ostvariti neraskidive veze. i pisati duge imejlove i ugovarati letovanja. i posećivati svirke. i deliti private things. i raspravljati o rufusu i marti. kako svi njujorčani znaju za rufusa ali ne i za martu. i davati odgovore na poll q: na skali od 1-3 koja je najsimpatičnoja reč a koja najmanje positive: geek, nerd, dork? da čuješ da ima interpol na festivalu frequency u salzburgu. da čuješ kako je izgledao life under siege. kako se ljudi povezuju treptajem. call me pathetic but life is more than just pointless collection of puzzles. if you know how to fit those together, it will make you feel little happier. i za kraj some arty-farty photos of bulgaria. till next time, cheers guys!

3 comments:

  1. Na tvojim fotkama Bulgaria izgleda fancy, mada mozda i jeste oni su u EU, ko i Rumuni (placi majko bozija), a mi smo se navikli da ih potcenjujemo.
    Procedura oko Wizz Aira i aerodroma Luton - to nam je jedna od tema na sledecem kafenisanju.

    ReplyDelete
  2. sutra draga pričamo o tome...i ostalom.

    to što su naše istočnije kolege pre nas u EU me boli svaki put kada pomislim da moram da se prijavljujem za vizu. a opet ta priča je stara i dosadna. bolje da pričamo o tome koliko u proseku košta da se kupi putna isprava jedne od susednih država.

    ReplyDelete
  3. a propo bugarske, jedan vrlo politicki nekorektan stav.reko meni deda jednom, kada sam mu pomenuo da cu mozda da idem u bugarsku na skijanje, sta ima da ides tamo, pa to su nasi stari neprijatelji, u svakom su ratu bili protiv nas. kad god je neko sranje, okreni pusku prema bugarskoj, neces da pogresis :)

    ReplyDelete