Tuesday, May 8, 2007

fear and loathing....


Mrzim politku. Glasam jer sam odgovorna odrasla osoba. Ne volim kada neko misli da može da mi upropasti dan...ali jeste...skoro 7 godina pokušaja da se nešto promeni kao da je flush down the drain...prvo mi je bilo smešno a onda sam počela da bivam zabrinuta...mrzim kada neko misli da može da mi upropasti dan. I want a second round. Hoću da excercise my civil rights...toliko. Svetla tačka - dobila sam karte za cert u subotu i došao mi je drug iz Varšave kod koga odoh na kafu sad.

3 comments:

  1. na neku foru pocela si da pises cesto i ne mogu da pohvatama sve :). ako znas, kazi kako, da bih i sam ubrzao malo svoje pisanije. ubi me vrucina. koji cert u subotu?

    ReplyDelete
  2. @spidloris, jeste nešto sam ubrzala ni sama ne znam zašto...mislim da mene vrućina nervira pa zato pišem brže. veliki prezir - u skc-u.

    ReplyDelete
  3. @spidloris, ja bila levo kod prvog stuba. meni je bilo super bez obzira na preglasnost. baš super!

    ReplyDelete