Monday, December 29, 2008

"Blow up in the face of my rivals I swear and I rant, I make quite an arrival"

citiram poslednji album B&S. fotka je sa sajta, Stjuart se inače kandidovao da bude počasni 'dean' univerziteta. bio je treći. mi u 2008. preživesmo izbore, duple. uh...

svi prave neke liste. ja lično pročitala desetak od subote, muzičkih uglavnom. moja lista je potpuno lična valjda, i mogla bi da bude zb(i)rka 'achievements and failures' a možda i samo popis ko što će sve radnje da urade posle nove godine kada sva roba konačno nestane sa rafova. požurite Srbi, niste sve pokupovali, budžet je usvojen, morate da potrošite sve pare do novaka inače ništa niste uradili. a posle nove će ionako sniženja, ko još kupuje kad je sniženje...događaji ne nužno redom mada uglavnom da - najvažniji pa dalje.
  • najvažniji događaji godine su jedno izgubljeno prijateljstvo, jedno novostečeno najdivnije prijateljstvo na svetu i preseljenje u zajednički stan u kome sad b. i ja imamo i novi narandžasti kauč, pored custom-made kujne.
  • neki potpuno divni novi ljudi u mom životu! hvala! i neki stari, rehabilitovani i drugačiji...
  • odlazak sa Zvezdare posle 8 godina. ali planiram da se vratim već.
  • nekoliko koncerata Lula Mae - onaj u DKSG neponovljiv, jedinstven, potpuni ugođaj sa sve publikom koja je sedela na podu, neponovljivom, divnom, talentovanom m. kao backvocals, harmonikom u weet jij, a svirka u Botaničkoj možda tehnički najlošija poput ranih Belle and Sebastian, ali definitivno ugođaj godine. m. peva, b. svira gitaru, sunce, zelenilo, m. peva feist i 'so sorry'...ja u letnjoj haljini...magija potpuna!
  • koncert godine, meni bar, Bonnie Prince Billy 20. juna u SKC-u. Potpuni kralj taj Billy i kad sa novog albuma zasvira clarinet na "for every field there is a mole", iako je klarinet izostao na koncertu, ja bih da zaplačem.
  • miris lipa na dorćolu. nigde tako ne mirišu, valjda zbog pasa.
  • nabavila roze bicikl. thanks y.
  • kad je muzika u pitanju, najvažnije valjda, odgledala konačno dokumentarac o Wilco i pravljenju albuma Yankee Hotel Foxtrot. mnogo puta odronzala, svaki put kada čujem džefov glas. jedini koji još stvara toliko jake emocije da se manifestuju...
  • dva puta u 2008. dala otkaz i promenila posao. treća sreća, je li. davanje otkaza je istovremeno i najlepše i najodvratnije osećanje na svetu. da ne verujete šta sve može da vam prođe kroz glavu. i dalje prolazi.
  • počela ponovo ozbiljno da se bavim nemačkim. govorila ga u cugu sedam dana za redom. od blama pričanja rukama i nogama do tečne pijane rasprave o eu proširenju. kasnije opet često govorila u pripitim stanjima...
  • počela ponovo da pišem blog, češće krajem godine.
  • brat tatinog kuma napravio fenomenalnu dunjevaču, koju planiramo da plasiramo na tržištu. što dunja raste pored morave, nigde ne raste...
  • počela da kuvam od kada sam dobila kuhinju, ozbiljno. testo za picu pravim ko maljavi italijanski kuvar. neka kažu koji su probali. čak umem i sa dve ruke. kao da me moja pokojna baka gleda sa strane. imam iste pokrete, sinhrone. nikada nisam uspela da naučim da sviram bubnjeve, ali zato za testo za picu imam prirodnog ritma.
  • kad smo kod muzike, uspela da odsviram šopenovo 'sanjarenje' na klaviru u duetu sa b. koji me prati na gitari. inače ga svirala u petom osnovne ali se još uvek sećam.
  • sve ostale neuspehe da vežbam, bolje jedem, spavam, viđam drage ljude, manje radim, ne radim to što ne volim i ostalo - sve to je otišlo niz vodu. švajcarskih glečera koji se tope...sledeću godinu gledam kao svoju novu šansu...
svetske liste mene naravno pogađaju, ali nemam pametnija posla nego da se njima bavim. svakodnevno iščitam sve blogove i novine na tu temu, pa još i na svom da pišem o tome, a i sestra mi je zabranila. američki izbori, kriza, globalno otopljavanje i ostalo...trudim se da pratim koliko mogu, ali opet više me ponekad brine naš inertni predsednik kućnog saveta.

u novoj godini želim i svašta i nešto, ali eto da kažem da sam kudikamo skromna...želim pa isto ko i prošle, sa liste neispunjenih...belle and sebastian okupljanje, izlet na planinu, more - santorini recimo, ta neka plava ostrva, kings of convenience u španiji, isto tako dobar domaći kečap ko ovaj sad, izlet do berlina, vikend na salašu, splavarenje, isto tako dobar roštilj za m.-ov rođendan na Adi, da rasturim d. u badmintonu, i ostalo...i recimo jednu nedelju posvećenu Altmanu u Kinoteci...nikada nisam uspela da nađem taj film "Thieves like us"...

3 comments:

  1. jedna zelja ti se ostvarila (film) nije santorini, ali obicno je tako u zivotu :)

    ReplyDelete
  2. hehehe, jeste ali čovek sebi mora postaviti visoke ciljeve i smisliti suplemente ako se isti ne ispune da ne dođe do razočarenja :)!

    ReplyDelete
  3. hahahahaha, vidiš nisam o tome razmišljala!!! fck goals, tako su zbunjujući!

    ReplyDelete